Direktlänk till inlägg 7 november 2010

haze

Av Carro - 7 november 2010 20:13

kan man gå o lägga sig innan kl nio? är så fruktansvärt slut att jag fantiserar om nya sängkläder/täcken/kuddar på samma sätt som matfantasierna kommer igång när jag är riktigt hungrig.. då måste det ju vara ok?

det underliga är att jag inte fattar varför jag är så himla trött - sov legendariskt gott inatt(och jag med mina jäkla sömnproblem vet att uppskatta en god natts sömn), o vet inte om jag tagit ut mig speciellt vare sig mentalt lr fysiskt under dagen. kanske bara fick mersmak vad gäller sömn. *funderar*

and I LOVE sleeping! det är få saker som slår känslan när man precis börjar dimma bort, lr när man vaknar o inser att det är ok att bara rätta till kudde o täcke o somna om igen.. nu är jag inne på sömnfantasier igen!


har slirat runt på sommardäck ikväll, det var en halvbra idé. det kvillrade ganska bra under högerfoten tills jag hittade rätta, lätta touchen.. det finns numer ganska högt på min att-göra-lista att åka till parkeringen vid ishallen o öva sladdhävning. NÅTT kul ska man väl lyckas göra sig trots att det är snöelände? ^^


o gillar spotify-surfning. senaste fynden som går varma är leave me alone - corroded, sherlock brothers - stay o regina spektors version av no surprises.  och black city - every night! har svårt att få nog av den, hade kunnat skriva texten själv..

retorisk fråga för folk att fundera över - skulle nån märka om du försvann, bara lämnade allt och sökte dig bort? känner du dig sedd?


nu är det snart vår igen. fokus på julafton, o sen är det ju nästan sommar igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards