Alla inlägg den 8 november 2010

Av Carro - 8 november 2010 19:29

har hittat ännu en issue att jobba med.

jag ÄR så jäkla all or nothing, oavsett vad det gäller.

skulle tvätta idag, o eftersom jag ändå skulle tvätta kunde jag ju rensa garderoben. o skåpen. o städa. o trä på det där jäkla madrass-skyddet som skrotat i linneskåpet i ett år(hur fasen fick jag eg madrassen på plats själv? den väger ju hur jäkla mkt som helst! tog tid, beslutsamhet, klämt finger o hävstångslösningar för att få madrass-skyddet på plats..). o veckohandla. o då kan jag ju lika gärna laga mat. o måla om nyckelskåpet. o köpa tapeter. o sanera badrumsventilen. o allt givetvis på samma gång.


o jag är så med nästan allt - all or nothing!

antingen så är jag all in lr så kan det lika gärna vara.

detta är inte en karaktärsstyrka. o jag ska jobba på det.


lr så spinner jag iväg med projekt för att inte fastna i tankar.


det hjälper inte att veta vad man vill ha när man inte har the guts to go for it.


ikväll ska bilen hämtas, nysvetsad o tjusig(nåja).

svetskillen ringde o frågade om det var ok om han använde svart svetsmassa(lr vad det då heter, gucket som ska över plåten som blivit ditsvetsad) lr om det var viktigt att det skulle gå ton i ton med lacket. varpå jag bad honom ta ett steg tillbaka, begrunda hur min bil ser ut, o sen fråga sig om det verkade vara viktigt för mig att ha en snygg o lackmatchande bil. ^^

så länge opeln funkar o är så jäkla billig i drift som den är, så får min tanke på en snygg bil vara.

vinterdäck vore bra, dock. INNAN ombesiktning.


det löser sig nog.


o hur som helst kommer jag att få sova i en säng m nytvättade kuddar o täcken o manglade sängkläder som luktar gott. då är det klart värt eftermiddagens slit!

hitta guldkornen var det ja..

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards