Direktlänk till inlägg 24 december 2010

fierce!

Av Carro - 24 december 2010 22:16

det här inlägget ska handla om min bästa vän, enligt bloggutmaningslistan.


jag kommer inte att nämna ngra namn, enligt min filosofi att man inte hänger ut andra i sin blogg. sen vet jag inte hur jag ska plocka ut EN bästa vän, för jag har välsignelsen av att ha flera vänner som står mig väldigt nära. om jag skulle välja ut bara EN av dem kanske de andra skulle få en liten känsla av att vara förbigångna, att dom inte får kärleksförklaring eller underfundig beskrivning av sina kvaliteter.

som sagt, jag har tur med en sak i livet, och det är människorna som står mig nära. att plocka ut EN person och kalla den min bästa vän, det går inte.


så, jag kan inte riktigt fixa den utmaningen! ^^

ELLER, så skriver jag en hyllning till benke, som ständigt finns tillgänglig i min säng när jag behöver hålla om ngn(lr, ja, ngT, i det här fallet), som aldrig drar sig undan även när jag är som lägst, och alltid ställer upp! (inte för att han har ngt val, o han bjuder inte till så mkt, men å andra sidan, hur mkt kan man förvänta sig av en kudde? ;))


haha, det är flera av inläggen på listan som jag kommer att vara jävligt ordsparsam med om jag inte frångår principerna att inte hänga ut andra. damnit!


nåja.


har ätit så mkt idag att jag funderar på att aldrig äta igen. vi åt för.. um.. kanske sex timmar sen? o jag har fortfarande svårt att dra djupa andetag. 


och jag kan inte hjälpa det, jag tycker att det är lite tråkigt att vi bara ska köpa julklappar till ungarna! dels för att det är grymt kul att handla julklappar, o dels för att jag faktiskt tycker om att FÅ julklappar! överraskningar, i frikkin like it!

kände mig barnslig som satt o slokade lite när tomteutdelningen pågick, men, så är det.


apropå överraskningar - igår dök mina secret santas upp utanför min dörr! (för er som inte vet - under december har jag fått surprisepresenter levererade till min dörr, genomtänkta som passat mig hur jäkla bra som helst, o jag har fasen inte vetat vem som gett dom!! :D det har gjort mina dagar fasen så mkt bättre i det mentala vaakum jag befunnit mig i under adventskalenderperioden..)

o igår out:ade dom sig själv, o dök upp hos mig under kvällen med en julklapp som INTE gick att slänga genom brevlådan.. ^^

och ja, julklappen var oxå spot on. <3


hm. hur rolig var jag ikväll?

nja.  är lite sällskapssjuk tror jag, o så får jag lägga orden här istället.


imorrn blir det traditionsenlig juldagsjulbordsrestätning m a & å hos mig(fuck, måste fasen röja upp bordet, nu är det enbart avlastningsyta igen..), o sen kommer det annat löst folk på fest, o sen blir det utgång o jag får trängas m folk igen o kommer att bli vansinnig på att bli knuffad o få köa osv osv. förhoppningsvis hinner jag få lite dansgolv innan jag blir less o går hem. ^^


det blir nog en bra dag.


åh, o så är jag helt fast i modern family!! har en liten crush på Gloria. den karaktären får mig att vilja vara latina. o skitsnygg. o eldig på det där sättet som bara latinas kan vara. damn!


o du, har du gjort ngn glad idag..? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards