Alla inlägg den 10 november 2010

Av Carro - 10 november 2010 15:48

haha, ÅH, vad det blir missräkningar ibland.. inte alls som jag tänkte mig, o så helt plötsligt står jag i ett litet känslokaos o grämer mig över att jag inte var lite smartare o mer framsynt..*slår sig för pannan*

men jag är ju bara 31, jag lär mig säkert NÅN gång..? ^^


no guts and no glory.

som tur är får jag mkt gjort hemma genom att kanalisera ut det på hall-jävla-väggarna. nu blir det tapetsering! (och givetvis - igår rensade jag garderob o slängde en massa skräpkläder, vilket innebär att jag har svårt att hitta lagom oskadliga kläder.. tur att hallen är väldigt insynsskyddad? ^^)




  här är fö delar av mitt halloween-hänggäng.

Mr stripp-polis och den numer legendariska Katinka.


kan ju inte säga annat än att jag hänger med sköna människor, iaf.. :)


nu - mindre känslokaos o mer tapetklister, go!

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards