Alla inlägg den 7 november 2010

Av Carro - 7 november 2010 20:57

ny funktion här på bloggen - nu visas det inlägg från ett år tillbaka i menyraden till höger. förmodligen för att man ska kunna blicka tillbaka och komma ihåg hur det var för exakt ett år sen. och jodå, jag fick en flash..

jag gjorde en "saker jag är riktigt dålig på"-lista, och såhär ett år efteråt borde jag väl göra en motlista på saker som jag är riktigt bra på?balans, you know..


nu är jag lätt utmattad o med trötthuvudvärk, men NÅTT borde jag ju komma på.. *funderar* um..


*musik

*fastna i tankar

*läsa människor

*baka

*citera yrrol

*laga mat

*raljera

*göra dåliga val

*tänka i mångamånga led framåt

*elda

*ta hand om andra

*göra kaffe

*anpassa mig

*hålla förtroenden(ja, förbanne mig, jag håller förtroenden till graven, även för människor som verkligen skulle förtjäna att bli avslöjade, åh, the hells i could unleash.. men så funkar jag inte - saker som är anförtrodda åt mig stannar hos mig, oavsett. fan.)

*ha överblick

*lära mig nya saker

*läsa snabbt

*frysa

*stå själv

*mangla sängkläder

*ta eget ansvar


haha, fy fan vad krystat.. men ska jag nu haspla ur mig en lista innan jag slocknar så är det såhär det blir! ^^


live long and prosper..

Av Carro - 7 november 2010 20:13

kan man gå o lägga sig innan kl nio? är så fruktansvärt slut att jag fantiserar om nya sängkläder/täcken/kuddar på samma sätt som matfantasierna kommer igång när jag är riktigt hungrig.. då måste det ju vara ok?

det underliga är att jag inte fattar varför jag är så himla trött - sov legendariskt gott inatt(och jag med mina jäkla sömnproblem vet att uppskatta en god natts sömn), o vet inte om jag tagit ut mig speciellt vare sig mentalt lr fysiskt under dagen. kanske bara fick mersmak vad gäller sömn. *funderar*

and I LOVE sleeping! det är få saker som slår känslan när man precis börjar dimma bort, lr när man vaknar o inser att det är ok att bara rätta till kudde o täcke o somna om igen.. nu är jag inne på sömnfantasier igen!


har slirat runt på sommardäck ikväll, det var en halvbra idé. det kvillrade ganska bra under högerfoten tills jag hittade rätta, lätta touchen.. det finns numer ganska högt på min att-göra-lista att åka till parkeringen vid ishallen o öva sladdhävning. NÅTT kul ska man väl lyckas göra sig trots att det är snöelände? ^^


o gillar spotify-surfning. senaste fynden som går varma är leave me alone - corroded, sherlock brothers - stay o regina spektors version av no surprises.  och black city - every night! har svårt att få nog av den, hade kunnat skriva texten själv..

retorisk fråga för folk att fundera över - skulle nån märka om du försvann, bara lämnade allt och sökte dig bort? känner du dig sedd?


nu är det snart vår igen. fokus på julafton, o sen är det ju nästan sommar igen.

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards