Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Knöl

Av Carro - 7 juli 2010 12:15

Alltså, detta måste ju vara bästa kontaktsightpresentationsvarianten ever? ^^


Jag är bara ute efter sex.

Eller nej, förresten, det skulle ju t.ex innebära att jag skulle vilja dra med mig någon hem från krogen och sedan inte ses mer. Och det vill jag ju inte. Men så här då:

Jag är bara ute efter en sexdejt.

Hmm, men en dejt där man enbart har sex låter ju lite enkelspårig. Det är ju mycket bättre att bygga upp spänningen först, liksom:

Jag är bara ute efter en dejt där vi först gör något tillsammans, och sedan har sex.

Ehh, förresten... Om man funkar så bra ihop att man vill ha sex med varandra verkar det ju lite bortkastat att gå skilda vägar efter en enda gång.

Jag är bara ute efter ett antal dejter där vi gör saker tillsammans, och/eller har sex.

Och det är ju bra om man verkligen gillar och respekterar varandra. Så här då, kanske:

Jag är bara ute efter någon att tycka om som vill dejta, göra roliga saker, och ha sex.

Sedan vill man kanske inte dela sitt fynd med andra. Inte för att man är svartsjuk eller så, men...

Jag är bara ute efter ett arrangemang där vi tycker om varandra, dejtar varandra och inga andra, gör roliga saker tillsammans, och har sex.


Så där ja, det blev bra. Man vill ju inte ha något sådant där jobbigt och kvävande förhållande!


^^


Och annars?

Allt är jobb, och jag kommer på mig själv med att vara ett egotrippat as när jag jobbar mig såhär mkt. Tröttheten plockar fram inte helt charmiga karaktärsdrag hos mig. Damnit.


I'm sorry!

 
 
NeedADate

NeedADate

26 juli 2010 23:41

Den är perfekt. Enkel och tydlig.

Kanske läge att tona ned umgängeskravet bara..?

http://www.säkert-hörrö.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards