Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

...

Av Carro - 20 maj 2010 20:28

..hur ska jag komma igång med det här nu igen då..?

vart börjar jag? vad spelar ngn roll? vad vill jag ventilera offentligt? *funderar*


gröntjänst! givetvis.. :)

jodå, jag har marscherat runt i skogarna, hanterat ak4or(tunga, jävla AS), stått utanför en gaskammare o surat för att jag inte fick gå in med de andra barnen till tårgasen o leka(tydligen får man inte ha kontaktallergi mot fiskslem, bittert, hade jag vetat det hade jag inte sagt ngt..), övat tryckförband, sovit i logement, sovit i fält, legat på skjutbana, sovit bredvid skjutbana, slängt mig i eldvärn mitt i natten, ägnat mig åt REN buskishumor mitt i natten i ren panik, skrattat väldigt mkt, funderat på om det är värt att gråta, sovit tre timmar på två nätter, åkt bandvagn, frusit som FAN o träffat väldigt sköna människor...

Seriöst - jag är INTE en tältmänniska, o har frusit o legat vaken i princip hela tiden vi låg ute i fält. När vi väl kom tillbaka till civilisationen stod jag i het dusch så länge att mina HÄNDER tappade känseln! Kid you not - har varit med om att fingrarna blivit russinaktiga, men att handflatorna kunde svälla upp så, det var fan en överraskning.

  <- nån som är förvånad över DEN posen..? ^^ Schnygg är jag icket(tur att jag är snäll o kan laga mat?), men det KÄNDES på ett speciellt sätt att vandra i skogarna med full stridsutrusning, camofärg i ansiktet o en ak4 beredd(förutom att det var tungt som fan att hålla det aset redo under hela marschen, OJ vad jag RÅKADE lägga upp den på vattenflaskan.. jag menar, vad hade jag haft för stridsvärde om lede fi rusat ut på vägen om jag varit så trött i armarna att jag inte orkat LYFTA åbäket o rikta åt rätt håll?!^^).

       <- jodå. grönt är min färg va? o visst ser jag fan så gosig ut med mitt vapen i famnen? :D


 

första bilden - jag posar som FAN för kameran, med Skön Människas kommentar på skyttebanan ("jag vill slicka på mitt vapen") i huvudet. Dvs det var bra mkt tunga utsträckt där.

andra bilden - "aha, du filmade.. det blir säkert hur bra som helst.. öh.."


jodånämen.


Annars gör jag siffermisstag hela tiden för tillfället. Vilket är dumt när jag ska ha ut annonsering för sommarteatern. Blir fel datum för biljettsläpp hela tiden! vaknade tidigt imorse med hjärtat i halsgropen o insåg att annonsen jag skickat in igår förmodligen fått fel MÅNAD i datumet, o det är ju lite dumt. Hann ringa tidigt o få det fixat, med ngra minuters marginal. Tror inte på att det blev rätt innan jag sett det i tryck ändå. För, helt ärligt, hur ofta brukar jag ha flow o tur? Egentligen?


jodånämensåatt.


Lite motigt i omgångar, men vem har sagt att det ska vara enkelt? Detta danar karaktär!


Åh, och avdelningen sånt som gjort mig glad - första svängen till holmen igår! :D

Jag är erkänt jättelöjligt förtjust i att åka bil, och det är ingenting jämfört med hur mkt jag tycker om att åka båt! Satt i fören o sken ikapp med solen! ..jag ÄR så enkel.. ^^


jodånämensåatt.


fjo..


Och bruna baskrar verkar helt omöjligt att få tag på. Vem anade att DET skulle vara rariteter? Och jag vill bosätta mig i stugan hela sommaren. Och bara tanken på ekonomi ger mig fysiskt ont i magen.


Ut och samla karmapoäng, minions! *släpper iväg massorna på uppdrag*

Det är en bra sak att vara omtänksam..

 
 
Ingen bild

karma

4 juni 2010 20:43

Fan va jag saknar en kvinna just nu, men....
Kan tvätta, städa, diska och tjata nu så vad klagar jag på????
Oj vad skönt det hade varit att vakna med nån...
Mvh U2 torsken

 
Ingen bild

carro

5 juni 2010 13:21

ah, du ser, du har redan alla skills som krävs för att klara dig med egen hand. ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards