Direktlänk till inlägg 3 april 2010

erfarenheter

Av Carro - 3 april 2010 16:55

I veckan fick jag inryckningskallelsen(heter det så? vi säger att det heter så, jag orkar inte riktigt tänka) till min TFU-G i Boden! ska jag vara helt ärligt vet jag inte riktigt vad den veckan kommer att innebära, men jag ser fram emot det - ngt som är helt annorlunda mot saker jag gör annars! Första veckan i maj, det är inte så länge kvar.. :)

Nya erfarenheter, en hel vecka full med det.. jo, det behöver jag, desperat!


Kör denial-metoden med alla tunga saker just nu. Har några dagar ledigt över påsk, och vill inte slösa dom på att oroa mig. Vill bara tänka på roliga saker, vila mkt, och få ngra timmar på dansgolvet och umgås med människor jag tycker om.


  <-så här kreativ fick jag vara i tisdags! :D skulle hämta ettorna från bildlektionen, o fick avsluta ett påskägg nån av ungarna inte ville göra klart. oväntat roligt att fippla med skrövligt, färgat papper och limstift. :)


     <- rockstar-Peter? på väg till hotellet.. :D

    <- två små hundar i Y-koppel som försöker bestiga en snöhög behöver lära sig vikten av teamwork, annars blir det lätt kämpigt.. söta små kryp iaf.. :)

 



 <- det här är lite fint, a&å's kylskåp - jag är ständigt närvarande hos dom! :D


..och annars..?

Min datorskärm gav upp idag, har fått ägna halva eftermiddagen åt att flytta datorn o dra om sladdar så att tvn funkar som skärm. Rätt ok, jag kanske behåller det såhär, o slänger ut skrivbordet. Inte för att jag riktigt vet vad jag ska ha i det lediga hörnet, men kunde vara trevligt med lite mer utrymme! :)


Och utgång ikväll. Funderar på att lämna jackan o strunta i att spendera timmar köandes. Kan ta nyckeln hem i fickan lr så. Senast jag var ut en av hemvändarkvällarna höll jag på att få panik i kön - tills jag fick en mänsklig sköld(som jag fortfarande inte vet vem han var, och fortfarande är tacksamt småkär i :P ) som ägnade en timme åt att hålla borta knuffandes människor ifrån mig och såg till att jag tog mig ut utan att bli ett panikslaget, gråtande klaustrofobimiffo. Jag kanske spenderade alla mina karmapoäng där? HAN tjänade en jäkla massa iaf. *konstaterar*


Keep smiling, it makes people wonder what you're up to.. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards