Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

sober

Av Carro - 22 februari 2010 20:32

..har ägnat kvällen åt "cirque de freak", o jag vill oxå ha special powers! eller iaf få peta på en mini-gollum.. *vill*


Och lyssnat fram klassisk musik så att jag är förberedd inför morgondagens slo-mo-övningar. Lite intressant att se hur det går för mig första gången jag själv ska planera o leda en hel dag. Om inte annat blir det väl statyer o tysta leken! :D


Pink - sober snurrar hela tiden hos mig nu. Anna, varför har du inte sagt att funhouse-skivan är jättebra? ;)


I'm safe
Up high
Nothing can touch me


*nynnar*


..och annars.. *funderar*

imorrn är det tisdag. uppmuntring mottages i vanlig ordning tacksamt.

o så känner jag mig lite.. hmm.. tom?

O well.

shake it of!


Make sure the people you care for knows about it, tomorrow they might be gone.


(litet tillägg - FAN vad jag måste vara sällskapssjuk ikväll eftersom jag bloggar så mkt! :| varför blir jag då tyst istället? )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards