Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

rockstarness!

Av Carro - 15 februari 2010 16:10

Var o klippte mig tidigare idag, o fick en sån där självförtroendekick o kände mig som en frikkin rockstar! :D

Resultat av egotrippandet -

 

Och det här är ju ganska fina foton, nyttjande av ljus o vinklar till vad JAG tycker är min fördel! Ändå tar det typ EN omgång genomtittande av fotoserien innan jag börjar tycka att det är rätt trista, intetsägande o jättelöjliga foton, o att jag borde ta bort dom allihop innan nån ens RÅKAR se dom.

   


Så, nu jäklar åker dom upp på bloggen, iaf ngra av dom, för då är dom out there o jag kan inte gömma vare sig fotona lr mig själv. *bestämd*


Annars har jag en ganska bra dag. Fick mitt i kräklessheten helt plötsligt en känsla av empowerment, en ahaupplevelse, makten tillbaka. Goooooood feeling!

Dead lines satta för mig själv, för när jag ska vara klar med saker. Mkt föll på plats.


Nu, ngra minuter kvar innan jag ska tillbaka till jobbet för kvällspass. Och imorrn är det tisdag, till och med DET känns rätt ok just nu. [infoga tumme-upp-smiley här]



 
 
Lena

Lena

15 februari 2010 16:37

Snygg du är honey :)

http://zpray.blogg.se

 
Ingen bild

Annelie

15 februari 2010 20:17

Du är jättesnygg på bilderna!!! Inte kasta bort! Var stolt istället *bestämd*

 
Ingen bild

carro

15 februari 2010 20:40

..typ synd bara att ni är kvinnor, upptagna o partiska, annars skulle jag ha haft mitt på det torra.. ;P

 
Ingen bild

Cool Sue C

15 februari 2010 20:50

Jo ja just ja..det var här den kommentaren skulle stå :)
Sååååå 100% Rockstjärna!!!!!!!

 
Ingen bild

carro

15 februari 2010 20:53

cool sue c - haha, den får jättegärna stå som kommentar till ALLA mina inlägg! ;D är du oxå kvinna, upptagen o partisk? det verkar vara min målgrupp.. :P

 
Ingen bild

Cool Sue C

18 februari 2010 07:08

Du måste mena att jag är upptagen av måsten? för någon nice hunk tar tyvär inte upp min tid :)

 
Ingen bild

uffe

18 februari 2010 21:04

va fin du är på bilderna... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards