Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

bilnappning

Av Carro - 11 februari 2010 21:00

Jag har sagt det förr, och det gäller precis lika mkt fortfarande - jag tycker verkligen om att åka bil!

  Vilket vissa söta människor vet och kommer och bilnappar mig då och då. :)


<- söt människa


Idag blev det en liten sväng till Haparanda (13 minuter på ikea - dörr till dörr, rätt imponerande, n'est-ce pas?) ihop m Åsa.


Är på jakt efter täckbyxor, eftersom det finns en liten gräns för hur mkt lager-på-lager man kan köra med.

Och på stadium siktade jag detta. ->  

Jag har inte ORD för hur jävla ful den är!!

Finns det verkligen människor som betalar för det?


*...*


  <-  Har fö en till sak att sätta på listan för saker jag har en ohälsosam relation till.

Seriöst, jag ser knappt mina pommes under krydd-drivorna. INTE hälsosam relation, nej.


Jag har frågat, och man FÅR köpa kryddburkarna om man beställer. Vilket aldrig kommer att hända, jag skulle sitta o snorta eländet till slut! :| Nämnde jag att det inte var en hälsosam relation? :D


Apropå hälsa - hämtade ut mina journalkopior idag när jag ändå var på vc.

Danskan måste ha tyckt om mig - "en förnuftig och trevlig ung kvinna/.../Verkar inte manipulerande eller psykotisk/.../ Stabil men på ett sätt skör/.../har socialt umgänge och även en liten bil//". *asg*  Vad ÄR det med denna bil?!

Dessutom påpekas många ggr att jag är väldigt verbal. Och det är jag ju. O det är både positivt och negativt. DAMN vad jag har mkt ord och mkt jag vill diskutera!!

Egentligen skulle jag behöva starta upp en "hemlig" blogg, där jag får skriva av mig. Mycket som jag vill sätta ord på som inte andra behöver få läsa.


O well.


Fick fö ett papercut av mina journalkopior precis. Fan.


Hur som helst. Jätteintressant att se anteckningar om mig för fem år sen. Kommer ju inte ihåg så himla mkt av den tiden, lite lätt luddigt.


Fan. Jag är hur sällskapssjuk som helst ikväll. På ett jobbigt sätt. Så då blir jag tyst istället, för att inte vara besvärlig. [mental note för anteckning på issues-listan]


Glöm inte att bekräfta de människor omkring dig som du bryr dig om, ord är viktiga..



 
 
Anna

Anna

12 februari 2010 06:58

"...och även en liten bil"

*asg*
*asg*
*asg*

http://jamenherregud.blogspot.com

 
Ingen bild

carro

12 februari 2010 08:49

haha, men JA!! i min jävla journal, hur viktig ÄR bileländet egentligen?! *asg*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards