Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

cinderella

Av Carro - 8 februari 2010 14:03

Underbart oinspirerad och bitter på förmiddagen, vilket släppte efter några urladdningstirader och kontrande uppmuntringsförsök på jobbet. Och kanske mest för att jag fick en sån jäkla KICK av att äntligen vara klar med mitt första kortfilmsmanus! Har skrivit saker tidigare, men inte i den här omfattningen. Mitt mästerverk heter:


Askungen

eller

Romantik in real life

eller

"Nä, men jag är inte bitter"

 :D



Jag fick visserligen ingen guldstjärna, men en liten metalltrådsstjärna funkar det oxå.

Ey, jag tar vad jag får! :P

Så bortskämd är jag inte med småpresenter att jag nobbar. :) eller, jo, det finns fan saker jag nobbar. Krysantemum. Definitivt. Do. Not. Like. Those.

Men metalltrådsstjärnan är fasttejpad vid min skärm som uppmuntring. :)



 

 Här är någon som varit ungefär lika oinspirerad som jag är nu.

Men allvarligt, det HADE gått att göra ngt roligare av det!

Det här är alltså inne på damtoan på luleå busstation. Hade jag haft med mig en penna hade jag 1. kontrat med att rita en mutta på den andra toalettstolen, eller 2. gjort ett kryss över alstret. Ni vet, det är ju damtoan, no dicks allowed!

Äh.


Åh, apropå inget alls - anna&åsa, ni vet vad jag pratade om i fredags, jag har fått returbytet nu, och det är fan imponerande!! och det tycker alltså tom JAG! ska komma ihåg att visa nästa gång.. :P  


dessutom gör jag relativt bra ifrån mig vad gäller crazy catladystatusen. Ska man göra ngt ska man göra det ordentligt! :D ->


  <- ibland ser det nog ut som att jag inte gör ngt alls på jobbet. Fast det GÖR jag. även om jag just här ligger utslagen o får stressmusklerna ordentligt genomgångna.

  Egentligen är jag lite bortskämd, jäkla tur att jag har dig, Rebecka! Vem skulle annars kolla av så att jag kommit ihåg att äta som jag ska, eller snabbfixa mina axlar när jag stressat upp dom vid öronen? :) 


Nu - komma ihåg att äta middag, o sen tillbaka till jobbet o fixa lite inför kvällspasset..


Har du sagt ngt snällt idag åt ngn du bryr dig om? Do it, goddamnit! *pekar m hela handen o all den auktoritet jag kan frammana, o det är inte helt lite*

 
 
Anna

Anna

10 februari 2010 15:53

Jag vill se! Jag vill se! *studsar upp och ner*

http://jamenherregud.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 23 januari 2012 21:54

"Skriv något roligt till nästa tisdag!", sa han. Jag glodde misstroget upp på honom från botten av det avgrundsdjupa hål jag klöst väggarna ned till nagelbandet för att klättra upp ur.  Hur fasen ska jag just nu få ur mig något annat än tunga livsf...

Av Carro - 1 januari 2012 12:27

Ganska precis ett år sen jag bloggade privat senast! "duktiga flickor skriver dagbok, de andra har inte tid"..? ;)    Året som gått har inte gett mkt tid åt att uppdatera min egna blogg, och jag har heller inte haft ngt egentligt behov. Med två...

Av Carro - 30 december 2010 13:35

..drömde en helt underbart typisk dröm, en sån där som mitt hoppfulla o samtidigt krassa sinne kan tota ihop..   jag var i central park, strandsatt och utan att ha ngnstans att bo, jagade hotellrum och undrade över varför jag befann mig ensam i s...

Av Carro - 27 december 2010 11:47

damnit! jag blev utmanad, o då kan jag ju inte banga.. lite snabbt bara. (låter blir att börja muttra ngt över att detta inte på ngt sätt kan räknas som ett "test", sånt här är ju mest typ bukfylla, fast i bloggform. visst har jag uttryckt mitt missn...

Av Carro - 26 december 2010 23:40

det här inlägget ska handla om "ett ögonblick", säger listan..   det blir en minnesbild jag har av min mor, och jag vet inte hur korrekt den är EGENTLIGEN, och vad som "lagts till" i minnet under årens lopp. jag tror nämligen att jag kanske var f...

Presentation


life comes with foul language, nudity, sexual content, joy, disturbing events, great sorrow and adventures.

viewers discrection is advised.

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards